Razvijanje novih ideja – „Naša hrana za vašu dušu“

Neprekidno preispitivanje novih ideja i istraživanje tržišta podstakli su nas na pokretanje proizvodnje u okviru sopstvene robne marke pod nazivom Soulfood. Celokupna kampanja odvija se pod sloganom „Naša hrana za vašu dušu”, a prvi korak napravljen je u oktobru 2014. godine pokretanjem linije za proizvodnju kora za višestruku namenu.

Prateći potrebe savremene porodice, kao i tržišta hrane koje se sve više vraća tradicionalnim načinima pripreme, odlučili smo se za ručnu izradu kora od proverenih sastojaka i dokazanog kvaliteta. Povoljna cena ovog proizvoda, koji je predstavljen kao prvi u okviru naše nove robne marke, još jedan je od načina na koji smo želeli da izađemo u susret potrebama naših kupaca.

Pored kora koje na tržištu već zauzimaju vodeće mesto, našim potrošačima želimo da ponudimo i visoko kvalitetne sitne kolače, kokos kiflice, rezanca za supu i pakovana peciva kao što su kiflice i kajzerice, integralne i bele.

U cilju da Vam ponudimo široku lepezu domaćih proizvoda, napravili smo za Vas nove kvalitetne i ukusne zalogaje.